درباره ی ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

اطلاعات تماس

مازندران - تنکابن - فردوسی شرقی

0115698

info@example.com

111111111

به اطلاع کاربران گرامی نیک سرور می رسانیم ؛

ما برای میزبانی سایت و سرور کاربران از بهترین تجهیزات و مراکز داده در اروپا استفاده می کنیم، با اینکه نیک سرور در داخل کشور نیز تجهیزات و سرور دارد اما هنوز بخش اعظمی از میزبانی ها از اروپا تامین می شود. البته این آماده باش ارزی باعث شده است بیشتر از قبل به فکر انتقال سرور ها به ایران باشیم. اما مشکل امروز چیست ؟  امروز ۴ تیر ۱۳۹۷ قیمت یورو ۱۱ هزار تومان است و این باعث شده هزینه سرور ها نسبت به گذشته به بیش از دو برابر برسد. این روزها رو باید در تاریخ صنعت هاستینگ مملکت نوشت، تا آیندگان بدانند همراه با کار ما چه سختی هایی همراه بوده است.

لازم به ذکر است، آخرین آپدیت قیمت های این مرکز در ابتدای سال ۹۷ انجام شد، اما با توجه به اینکه قیمت های ارزی به بیش از دو برابر نرخ قبل رسیده است، ادامه فعالیت شرکت با اخلال مواجه شده است، بنابراین احتمال افزایش مجدد قیمت سرویس ها وجود دارد. امیدواریم کاربران وضعیت کنونی نیک سرور را درک کرده و همراه این مجموعه باقی بمانند.

نیک سرور

گروه فناوران همیشه آنلاین

یک نظر بگذارید