درباره ی ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

اطلاعات تماس

مازندران - تنکابن - فردوسی شرقی

0115698

info@example.com

111111111

blog image

جهت کنترل و دسترسی به ایمیل ها در هاست لینوکس سی پنل، چندین برنامه برای کاربران وجود دارد یکی از آن ها Roundcube می باشد. Roundcube نرم‌افزاری OpenSorce و رایگان می باشد که از آن برای مدیریت ایمیل ها در هاست استفاده می شود. معمولا اکثر کاربران جهت دسترسی به وب میل خود از این برنامه محبوب استفاده می کنند. در این مقاله آموزش ارسال و دریافت ایمیل از طریق roundcube در cpanel را مورد بررسی قرار می دهیم.

ارسال و دریافت ایمیل از طریق roundcube در cpanel

ابتدا با آدرس YourSite:2095 وارد وب میل خود شوید و بعد از ورود بر روی لوگوی Roundcube کلیک کنید.

ارسال و دریافت ایمیل از طریق roundcube در cpanelدر مرحله بعد صفحه اصلی Roundcube باز می شود و قسمت ایمیل های دریافتی شما (inbox) قابل مشاهده و رویت می باشد. در قسمت سمت چپ صفحه نیز پوشه ایمیل ها قابل رویت می باشد و به صورت پیش فرض پس از لاگین به Roundcube پوشه اینباکس باز می شود.

ارسال و دریافت ایمیل از طریق roundcube در cpanelجعبه نوار ابزار ها شامل آیکون هایی جهت مدیریت ایمیل می باشد. در این بخش می توانید ایمیل جدید باز کنید، ایمیل های جدید را مشاهده و به ایمیل ها پاسخ بدهید، ارسال ایمیل برای دیگران، تغییر وضعیت خوانده شدن ایمیل ها، پرینت یک ایمیل و مشاهده منبع ایمیل از جمله آپشن های این بخش می باشد.

ارسال و دریافت ایمیل از طریق roundcube در cpanel

هم اکنون می توانید ایمیل هایی که دریافت کرده اید را بخوانید. برای این کار در پوشه inbox بر روی عنوان ایمیل کلیک کنید.

ارسال و دریافت ایمیل از طریق roundcube در cpanel

پیغام داخل ایمیل، همراه با گزینه هایی برای ایجاد پاسخ، حذف ایمیل، پرینت و یا انتقال ایمیل به مکانی دیگر برای شما نمایان می شود.

ارسال و دریافت ایمیل از طریق roundcube در cpanel

مابقی آیکون ها به شما اجازه ایجاد یک ایمیل کاملا جدید، ارسال پاسخ برای فرستنده، ارسال ایمیل به تمامی گیرندگان و یا رونوشت ایمیل، حذف این ایمیل، پرینت ایمیل و یا مشاهده ی کد سورس ایمیل را می دهد.

امیدواریم این مقاله برای شما همراهان همیشگی نیک سرور مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم تا حد مناسبی شما را با ارسال و دریافت ایمیل از طریق roundcube در cpanel آشنا نماییم.

یک نظر بگذارید