درباره ی ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

اطلاعات تماس

مازندران - تنکابن - فردوسی شرقی

0115698

info@example.com

111111111

blog image

برای راه اندازی یک سایت فعال، نیازمند ایجاد دیتابیس هستید. در هاست لینوکس با استفاده از آپشن MySQL Database Wizard می توانید با نام دلخواه، دیتابیس خود را ایجاد کنید. همراه نیک سرور باشید با آموزش ایجاد دیتابیس با ابزار MySQL Database Wizard.

آموزش ایجاد دیتابیس با ابزار MySQL Database Wizard

ابتدا وارد کنترل پنل cPanel خود شده و از بخش databases بر روی ابزار MySQL Database Wizard کلیک می کنید.

ایجاد دیتابیس با ابزار MySQL Database Wizard

در صفحه جدید، در بخش careate a database در فیلد new database نام دیتابیس مورد نظر را وارد و سپس بر روی دکمه آبی رنگ next step کنید کنید.

ایجاد دیتابیس با ابزار MySQL Database Wizard

پس از قسمت create database users تو فیلد username نام کاربری دلخواه را برای یوزر دیتابیس می سازیم و در فیلد های password و password again رمز عبور دلخواه خود را وارد کنید. دکمه password generator نیز برای ایجاد پسورد تصادفی می باشد.در انتها تیک I have copied this password in safe place را گذاشته و بر روی دکمه use password کلیک کنید.

ایجاد دیتابیس با ابزار MySQL Database Wizard

در مرحله بعد باید دیتابیس ایجاد شده را به یوزر یا کاربر دیتابیس ایجاد شده متصل کنیم و تمام سطح دسترسی های لازم رو به آن ارائه دهیم. برای انجام این کار از قسمت add user to database در ابتدا توجه می کنید که از مقابل قسمت های user و database نام کاربری و نام دیتابیس ما به صورت صحیح وارد شده باشد و حالا از ااین بخش گزینه ALL PRIVILEGES رو تیک دار می کنید تا تمام سطح دسترسی ها فعال شوند.

ایجاد دیتابیس با ابزار MySQL Database Wizard

در صفحه بعد پیام Complete the Task رو مشاهده می کنید و به معنای این است که مراحل ساخت دیتابیس در هاست لینوکس cPanel به پایان رسیده است.

امیدواریم مقاله آموزشی ایجاد دیتابیس با ابزار MySQL Database Wizard برای شما مفید واقع شده باشد.

اشتراک

یک نظر بگذارید