درباره ی ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

اطلاعات تماس

مازندران - تنکابن - فردوسی شرقی

0115698

info@example.com

111111111

blog image

اگر هاست لینوکس cpanel خرید کرده اید خروجی گرفتن دیتابیس از طریق phpmyadmin در سی پنل یکی از آموزش های مورد نیاز شما خواهد بود. Export دیتابیس یک نوع بکاپ گیری نیز محسوب می شود و شما با تهیه خروجی از بانک اطلاعاتی سایت خود می توانید یک نسخه کامل از آن را در کامپیوترتان نگهداری کنید.

آموزش خروجی گرفتن دیتابیس از طریق phpmyadmin در سی پنل

برای این کار مراحل زیر را دنبال نمایید.

وارد cpanel خود شوید و در دسته بندی Databases بر روی phpmyadmin کلیک کنید.

خروجی گرفتن دیتابیس از طریق phpmyadmin در سی پنل

پس از باز شدن phpmyadmin، سمت چپ یک لیست از دیتابیس های ایجاد شده در هاست را مشاهده خواهید نمود، دیتابیس مورد نظرتان را انتخاب نمایید. سپس بر روی سربرگ Export کلیک کنید. از قسمت Export Method گزینه Quick – display only the minimal options را انتخاب نمایید و در صورتیکه به تنظیمات اختصاصی نیاز دارید می توانید گزینه Custom – display all possible options را انتخاب نمایید. گزینه ی اول توصیه می شود. از قسمت Format نیز نوع فایل را بر روی SQL تنظیم نمایید. بر روی Go کلیک کنید.
خروجی گرفتن دیتابیس از طریق phpmyadmin در سی پنل

در این مرحله صفحه ی ذخیره ی فایل با پسوند .sql بر روی سیستم لوکال شما نمایش داده می شود که می توانید به راحتی فایل دیتابیس را در سیستم کامپیوترتان ذخیره نمایید.

پیشنهاد ما این است که عملیاتی نظیر ساخت دیتابیس، ساخت یوزر ، مدیریت user privileges و … را از طریق پنل هاست انجام دهید زیرا اقدامات خارج از کنترل پنل هاست ممکن است به صورت صحیح انجام نشده و نتایج مطلوبی نداشته باشند. امیدواریم مقاله آموزشی خروجی گرفتن دیتابیس از طریق phpmyadmin در سی پنل برای شما مفید واقع شده باشد.

یک نظر بگذارید