درباره ی ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

اطلاعات تماس

مازندران - تنکابن - فردوسی شرقی

0115698

info@example.com

111111111

blog image

در زمان هایی که اختلال در وب سایت ما ایجاد می گردد می توانیم از طریق ریستور دیتابیس سالم مشکل را در اکثر مواقع رفع نماییم. اگر دارای هاست لینوکس سی پنل هستید مقاله آموزشی ریستور دیتابیس در کنترل پنل cPanel برای شما بسیار مفید است.

آموزش ریستور دیتابیس در کنترل پنل cPanel

برای بازگردانی و ریستور اطلاعات دیتابیس ۲ روش وجود دارد که با توجه به نوع دسترسی خود می توانید از یکی از روش ها اقدام نمایید.

  • با استفاده از Backup & Restore از سی پنل
  • با استفاده از phpMyAdmin

ریستور دیتابیس با استفاده از روش گزینه Backup & Restore در سی پنل

ابتدا وارد Cpanel شده و گزینه Backup را انتخاب کنید. سپس از قسمت Restore a MySQL Database Backup بر روی دکمه Browse کلیک نموده و فایل sql مورد نظر را انتخاب نمایید، سپس بر روی دکمه upload کلیک کنید. با این کار دیتابیس مورد نظر ریستور خواهد شد.

ریستور دیتابیس در کنترل پنل cPanel

ریستور دیتابیس با استفاده از phpMyAdmin

ابتدا وارد cPanel شده سپس وارد phpMyAdmin شوید. دیتابیس مورد نظرتان را انتخاب کنیدو سربرگ Import را انتخاب نمایید. سپس بر روی Browse کلیک کنید و فایل دیتابیس مورد نظرتان را انتخاب کنید. در انتها بر روی Go کلیک کنید تا عملیات ایمپورت انجام شود.

ریستور دیتابیس در کنترل پنل cPanel

پس از ایمپورت دیتابیس در phpmyadmin شما قادر هستید با اتصال نام و نام کاربری دیتابیس به سایتتان، اطلاعات سایتتان را به خوبی مشاهده کنید و همچنین با ورود به phpmyadmin قادر هستید که جداول ایمپورت شده دیتابیس را مشاهده یا ویرایش نمایید.

امیدواریم مقاله آموزشی ریستور دیتابیس در کنترل پنل cPanel برای کاربران مفید واقع شده باشد.

یک نظر بگذارید