درباره ی ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

اطلاعات تماس

مازندران - تنکابن - فردوسی شرقی

0115698

info@example.com

111111111

blog image

اگر هاست لینوکس cPanel دارید و از پر شدن بی دلیل فضای میزبانی خود ناراضی هستید، این آموزش برای شما بسیار مفید است. همراه نیک سرور باشید با آموزش مشاهده میزان فضای اشغال شده در cPanel.

آموزش مشاهده میزان فضای اشغال شده در cPanel

ابتدا وارد cPanel اکانت خود شده سپس از قسمت files بر روی ابزار Disk Usage کلیک کنید تا وارد صفحه Disk Usage شوید.

مشاهده میزان فضای اشغال شده در cPanel

کاربرد ابزار Disk Usage این است که میزان فضا اشغال شده در هاست را به صورت کامل به همراه جزئیات نمایش می دهد. در پایین این بخش دو قسمت وجود دارد که اولی total disk space used و دومی quota limit می باشد.

مشاهده میزان فضای اشغال شده در cPanel

حالا یه مقداری اسکرول رو به بالا میکشیم تا به این قسمت برسیم که میزان فضای مصرفی هر فولدر در مقابل آن درج شده، از این قسمت اولین آیتم Files in home directory به معنای میزان فضای مصرفی توسط دایرکتوری home می باشد. مورد بعدی Files in hidden subdirectories هست که به معنای میزان فضای اشغال شده توسط فایل های مخفی هاست هست. طبق تصویر زیر مشاهده می کنید که میزان فضای اشغال شده توسط دیتابیس نیز قابل مشاهده است.

مشاهده میزان فضای اشغال شده در cPanel

امیدواریم مقاله آموزش مشاهده میزان فضای اشغال شده در cPanel برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید مشکل پر شدن فضای هاست خود را بر طرف کرده باشید.

یک نظر بگذارید