درباره ی ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

اطلاعات تماس

مازندران - تنکابن - فردوسی شرقی

0115698

info@example.com

111111111

به اطلاع کاربران گرامی نیک سرور می رسانیم؛

امروز تیرماه ۱۳۹۹ نرخ یورو برای تمدید سرور ها به بالای ۲۵ هزار تومان رسیده و این به معنی تعطیلی بسیاری از مراکز میزبانی در داخل کشور است. با توجه به غیر معقول بودن این نرخ، تا این لحظه چندین شرکت از چرخه میزبانی خارج شده و داده های کاربران به طور کامل از فضای مجازی حذف شده است.

این روزها رو باید در تاریخ صنعت هاستینگ این کشور نوشت، تا آیندگان بدانند همراه با کار ما چه سختی هایی همراه بوده است.

ما برای میزبانی سایت و سرور کاربران از بهترین تجهیزات و مراکز داده در اروپا استفاده می کنیم، با اینکه نیک سرور در داخل کشور نیز تجهیزات و سرور دارد اما هنوز بخش اعظمی از میزبانی ها از اروپا تامین می شود. البته این آماده باش ارزی باعث شده است بیشتر از قبل به فکر انتقال سرور ها به ایران باشیم. اما مشکل امروز چیست؟ وضعیت بسیار بد و نامناسب است، افزایش نرخ شدید ارزی در حالی است که بسیاری از صرافی ها از پرداخت ارز خودداری می کنند و این باعث اختلال قابل توجه در تمدید سرور ها می شود.

نیک سرور همچون گذشته با قدرت حداکثری آماده است تا از این بحران عبور کند اما کاربران نیک سرور نیز وظایفی دارند. با توجه به اینکه مطلع هستید قیمت سرویس دهی به مرور در حال افزایش است اما امروز با توجه به ۲ برابر شدن نرخ ارز نسبت به ۲ ماه گذشته کاملا مشخص است نرخ سرویس دهی به زودی به ۲ برابر قبل افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است، تعداد قابل توجهی از مشتریان، فاکتور های خود را به موقع پرداخت نمی کنند و تا زمانی که سرویس مسدود نشود به پرتال وارد نمی شوند. در این لحظه اعلام می کنیم تاخیر در پرداخت فاکتور محصولات حتی ۱ روز (به هر دلیل) به منزله حذف کامل سرویس و جایگزین شدن با مشتری بعدی خواهد بود. امیدواریم کاربران وضعیت کنونی بازار را درک کرده و همراه این مجموعه باقی بمانند.

 

نیک سرور

گروه فناوران همیشه آنلاین

یک نظر بگذارید