درباره ی ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

اطلاعات تماس

مازندران - تنکابن - فردوسی شرقی

0115698

info@example.com

111111111

blog image

اگر هاست لینوکس سی پنل خرید کرده اید، این امکان را دارید که برای سایت خود ایمیل اختصاصی داشته باشید. بنابراین آموزش ایجاد ایمیل در هاست لینوکس Cpanel (سی پنل) یکی از آموزش های الزامی برای شما خواهد بود. برای ورود به محیط وب میل کافیست در ایمیلی که در آن مشخصات هاستینگ برای شما ارسال شده است وارد شده و در بخش مشخصات ایمیل لینک وب میل را اجرا نمایید. لینک وب میل ممکن است برای سرور های هاستینگ متفاوت باشد اما به صورت پیش فرض میل از طریق آدرس http://WebMail.yourDomain.com در دسترس می باشد. یا ابتدا از آدرس http://YOURDOMAIN.com:2082 به پنل هاست خود وارد شوید. دفت داشته باشید که به جای YOURDOMAIN.com آدرس دامنه خود را وارد کنید.

ایجاد ایمیل در هاست لینوکس Cpanel (سی پنل)

از قسمت Mail گزینه Email Accounts را انتخاب کنید.

برای ایجاد ایمیل ابتدا یک نامی برای ایمیل خود در نظر گرفته و در قسمت Email بنویسید. در قسمت Password برای خود یک رمز در نظر بگیرید.

در قسمت Mailbox Quota مقدار فضایی را که می خواهید به ایمیل اختصاص بدهید، بنویسید مثلاً ۵۰۰ که بر حسب مگابایت خواهد بود. در آخر دکمه Create را کلیک کنید که زیر شماره Mailbox Quota قرار دارد.

با زدن دکمه Create Account اکانت ایمیل شما ساخته خواهد شد و شما می توانید با آن ایمیل دریافت کرده و یا ایمیل بفرستید.

همچنین برای تغییر پسورد می توانید روبروی اکانت ساخته شده Change Password را کلیک کنید.

ایجاد ایمیل در هاست لینوکس Cpanel (سی پنل)

امیدواریم آموزش ایجاد ایمیل در هاست لینوکس Cpanel (سی پنل) برای کاربران مفید واقع شده باشد.

یک نظر بگذارید