درباره ی ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

اطلاعات تماس

مازندران - تنکابن - فردوسی شرقی

0115698

info@example.com

111111111

blog image

در این آموزش قصد داریم نحوه بررسی error_log در هاست سی پنل (cPanel) را آموزش دهیم. فایل error_log مربوط به خطاهای وب سایت می باشد که با بررسی آن می توانید علت خرابی سایت خود را متوجه شوید.

این خطاها به دلایل مختلفی ایجاد میشوند که از رایج ترین آنها تغییر مسیر صفحات سایت، تغییر نام فایل یا حذف آن، از دست رفتن یک صفحه خاص، تغییر لینک منو ها بدون ریدایرکت صحیح و … می باشد که هر کدوم از این موارد می تونه منجر به بروز خطاهای مختلف یا صفحه سفید و یا خطای ۵۰۰ بشه، همچنین شما می توانید آموزش رفع خطای ۵۰۰ یا internal server error رو هم مطالعه کنید.

آموزش بررسی error_log در هاست سی پنل (cPanel)

برای مشاهده error_log در هاست لینوکس cPanel ابتدا به کنترل پنل خود وارد شده و و سپس وارد قسمت بخش file manager شوید.

بررسی error_log در هاست سی پنل (cPanel)

وارد مسیر نصب اسکریپت شده و در آنجا فایل با نام error_log را می توانید مشاهده کنید که خطاهای سایت در آن ذخیره می شود. اگر سایت شما دارای خطای php باشد می تونید لیست خطاها را بر اساس تاریخچه مشاهده و بررسی کنید. معمولا این فایل در مسیر public_html قرار می گیرد. جهت مشاهده خطاها بر روی فایل error_log کلیک راست و view را انتخاب کنین.

امیدواریم مقاله بررسی error_log در هاست سی پنل (cPanel) برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید با مشاهده ارور های این بخش مشکل سایت خود را بر طرف کنید.

یک نظر بگذارید