درباره ی ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

اطلاعات تماس

مازندران - تنکابن - فردوسی شرقی

0115698

info@example.com

111111111

blog image

Site Publisher ابزاری است که به کاربر کمک می کند یک سایت ساده راه اندازی نماید. همراه با ما باشید با مقاله آموزشی از معرفی Site Publisher در cPanel. این آپشن امکان جدیدی است که داخل هاست سی پنل قرار گرفته تا کاربران خیلی سریع بتوانند یک سایت ایجاد نمایند.

پس از استفاده از این ابزار مفید در سی پنل می توانید خیلی سریع وب سایت خود را طراحی کنید، در حال حاضر توسط این ابزار می توان سه نوع وب سایت راه اندازی نمود.

  • وب سایت با قالب شخصی
  • وب سایت با قالب بیزینس و تجارت
  • ایجاد صفحه این سایت در دست تعمیر

معرفی Site Publisher در cPanel

چیزی که بسیار آشکار می باشد این است که ابزار Site Publisher به تازگی در سی پنل راه اندازی شده است و نمی توان به اندازه سایت ساز های پیشرفته از آن انتظار داشت، به عنوان مثال می توانید با این ابزار صفحات ساده home page برای معرفی کسب و کار خود طراحی کنید. به عبارت دیگر این ابزار در حال حاضر برای سایت های بزرگ فروشگاهی که دائما تصمیم دارند محتوا یا محصولات جدیدی بر روی سایت خود قرار دهند مناسب نیست، در تصاویر زیر می توانید نمونه هایی از قالب های فعلی Site Publisher را مشاهده نمایید:

معرفی Site Publisher در cPanel

معرفی Site Publisher در cPanel

تصاویر زیر نمایی از تنظیمات مدیریتی ابزار Site Publisher را در کنترل پنل سی پنل می باشد:

معرفی Site Publisher در cPanel

ابزار Site Publisher یک ابزار بسیار ساده و سریع است که در سی پنل ورژن جدید گنجانده شده است تا افرادی که تصمیم دارند توسط هاست سی پنل خود فقط یک سایت ساده راه اندازی کنند توسط این ابزار ساده و سریع بتوانند به راحت ترین شکل ممکن این کار را انجام دهند. البته کمپانی cpanel گفته است که در حال حاضر این ویژگی را به صورت آزمایشی به کنترل پنل های خود اضافه نموده است و در آینده تصمیم دارد این ابزار را بسیار توسعه دهد تا حتی بتوان توسط Site Publisher سایت های بسیار حرفه ای و بزرگ هم با هاست cPanel راه اندازی نمود.

 

اشتراک

یک نظر بگذارید